A Story to Tell

10 tips για να βελτιώσεις τα captions σου στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Μπορεί η εικόνα να δημιουργεί την πρώτη εντύπωση όταν ανεβάζουμε μία ανάρτηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ωστόσο οι λεζάντες είναι αυτές που μπορεί να καθορίσουν την απήχηση που θα έχει εν τέλει η ανάρτησή σου στους χρήστες.

Η σύνταξη ελκυστικών λεζαντών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, είναι ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσεις την αφοσίωση του κοινού σου και να προσεγγίσεις νέους θεατές. Για να το πετύχεις αυτό χρειάζεται να αφιερώσεις χρόνο και σκέψη για τη δημιουργία έξυπνων και δημιουργικών κειμένων.

Πιο κάτω έχουμε συγκεντρώσει μια σειρά από tips για να βελτιώσεις τις λεζάντες σου και να ανανεώσεις τη στρατηγική σου στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, δημιουργώντας ένα δυνατό προφίλ ή μια ισχυρή καμπάνια.

  • Ποια είναι η πρόθεση σου;

Όταν δημιουργείς μία λεζάντα, πρέπει να καθορίσεις ποια είναι η πρόθεση σου πίσω από τη δημοσίευση. Επιδιώκεις να συνδεθείς με το κοινό σου; Θες να πετύχεις μία συγκεκριμένη ενέργεια αφού διαβάσουν την ανάρτησή σου; Ή απλώς θες να μοιραστείς ένα μέρος της προσωπικότητάς σου; Καθορίζοντας τον λόγο για τον οποίο κάνεις την ανάρτησή σου, δημιουργείς την ανάλογη λεζάντα και είσαι ένα βήμα πιο κοντά στην προσέλκυση κοινού.

  • Ενθάρρυνε μία συζήτηση

Προσπάθησε να δημιουργήσεις λεζάντες που ενθαρρύνουν τη συζήτηση και δελεάζουν το κοινό σου να απαντήσει. Εάν έχεις μια βασική ιδέα λεζάντας, σκέψου πώς μπορείς να τη μετατρέψεις σε ερώτηση. Για παράδειγμα, αντί να πεις απλώς «Iced latte είναι το αγαπημένο μου», θα μπορούσες να δοκιμάσεις κάτι όπως το «I love iced latte το καλοκαίρι – ποιος είναι ο αγαπημένος σας καλοκαιρινός καφές;». Να θυμάσαι ότι οι ανοιχτές ερωτήσεις συνήθως προκαλούν περισσότερη συζήτηση από τις γενικές ερωτήσεις που απαντώνται με ένα «ναι» ή ένα «όχι».

  • Συμπεριέλαβε μια παρότρυνση για δράση

Η συμπερίληψη μιας παρότρυνσης για δράση μπορεί να είναι ένας άλλος καλός τρόπος για να κάνεις τις λεζάντες σου στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης πιο ελκυστικές. Θα μπορούσες, για παράδειγμα, να ζητήσεις από τους ακολούθους σου να επισκεφθούν την τελευταία σου ανάρτηση ή να απαντήσουν σε ερώτησή σου. Αυτό ωστόσο δεν μπορεί να γίνεται σε κάθε περίπτωση. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να απομακρύνει μέρους του κοινού σου.

  • Μοίρασε γνώσεις στο κοινό σου

Το κοινό τείνει να είναι περίεργο και να αναζητά περιεχόμενο που το βοηθά να αποκτήσει περισσότερες γνώσεις και πληροφορίες. Συνεπώς, μπορείς να χρησιμοποιείς λεζάντες για να προσθέσεις γνώσεις στο κοινό σου. Σε αυτό το πλαίσιο, μπορείς να προσθέσεις ενημερωτικά και κατατοπιστικά στοιχεία όπου είναι δυνατόν, αλλά και να προσφέρεις συμβουλές και κόλπα στο κοινό σου. Με αυτόν τον τρόπο, δημιουργείς πιστούς ακόλουθους και ενισχύεις την αφοσίωση τους στον λογαριασμό σου.

  • Βάλε τον εαυτό σου στη θέση του κοινού σου

Τι καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσεις μια ελκυστική λεζάντα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης από το να μπεις στη θέση του κοινού σου;

Πώς θα λάμβανες το μήνυμα αν ήσουν στην άλλη πλευρά της συνομιλίας; Κάνε ένα βήμα πίσω και σκέψου τις ακόλουθες ερωτήσεις:

  • Γιατί να νοιάζεται το κοινό μου για τις αναρτήσεις μου;
  • Θα είχα κάτι να πω αν έβλεπα αυτήν την ανάρτηση στη ροή μου;
  • Δίνω στο κοινό μου κάτι για να ανταποκριθεί;
  • Θα το έβρισκα ενδιαφέρον αν ήμουν το ιδανικό κοινό ή πελάτης μου;
  • Αυτή η λεζάντα αντικατοπτρίζει εμένα ή την επωνυμία μου;
  • Τράβηξε την προσοχή των scrollers

Το να τραβήξεις την προσοχή των scrollers είναι δύσκολο, αλλά αφιερώνοντας χρόνο για να κάνεις την πρώτη σου πρόταση συναρπαστική και ελκυστική θα αυξήσεις τις πιθανότητες το κοινό σου να διαβάσει ολόκληρη τη λεζάντα και να κάνει την επιθυμητή ενέργεια στο τέλος. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την πρώτη πρόταση για να κάνεις μια ερώτηση ή να τονίσεις την ουσία της ανάρτησης σου.

  • Χρησιμοποίησε emojis

Όταν αισθάνεσαι ότι έχεις κολλήσει και δεν μπορείς να βρεις τα λόγια σου, ένα emoji είναι εκεί για να σε σώσει. Μπορείς να βρεις κυριολεκτικά ένα emoji για οποιαδήποτε περίσταση ή κατάσταση. Την ίδια ώρα, χρησιμοποιώντας τα emojis μπορείς να εμπλουτίσεις την ανάρτηση σου και να αναδείξεις σημεία της λεζάντας σου.

  • Μην ξεχνάς τα hashtags

Τα hashtags αποτελούν μια εξαιρετική ευκαιρία για να αυξήσεις την απήχησή σου στα κοινωνικά κανάλια. Εκθέτουν τις αναρτήσεις σου σε νέο κοινό και σου δίνουν προβολή. Είναι όμως σημαντικό να επιλέξεις τα σωστά. Για να βρεις τα σωστά hashtags, μπορείς να ελέγξεις  αυτά που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σου ή να χρησιμοποιήσεις ένα εργαλείο για να μάθεις ποια είναι δημοφιλή.

Μην το παρακάνεις ωστόσο, καθώς είναι επίσης πιθανό να αποσπάσουν την προσοχή των αναγνωστών σου ή να αφαιρέσουν από την αισθητική της πλατφόρμας σου. Επίμεινε σε δύο ή τρία hashtags το πολύ, αλλά βεβαιώσου ότι είναι σχετικά και αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια τη δημοσίευσή σου.

  •  Να είσαι ο εαυτός σου

Πρέπει να ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό και ο καλύτερος τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι να είσαι ο εαυτός σου και μέσα από τις αναρτήσεις σου να αντικατοπτρίζεται η προσωπικότητά σου! Να θυμάσαι πάντα να είσαι πιστός στον τρόπο που επικοινωνείς.

  • Πες μια ιστορία

Εάν όλα τα άλλα αποτύχουν, ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσεις μια ελκυστική λεζάντα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι να πεις μια ιστορία. Μοιράσου έναν αγώνα, ένα ανέκδοτο ή οποιαδήποτε ιστορία με την οποία μπορεί να συσχετιστεί το κοινό σου. Η αφήγηση μιας ιστορίας θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις στιγμές πραγματικής σύνδεσης με το κοινό σου.