«Content is King»
Ήταν Ιανουάριος του 1996, όταν ο Bill Gates -λίγο πριν κατακτήσει τον κόσμο- μέσα από ένα μακροσκελές κείμενό του, προσπάθησε να εξηγήσει στον πλανήτη τις άπειρες δυνατότητες του διαδικτύου και τις εκ βάθρων αλλαγές που θα προκαλούσε η νέα αυτή εποχή.
Στο κείμενό του, που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της Microsoft, ο Gates σημείωνε πως στο ανταγωνιστικό και χαοτικό περιβάλλον του διαδικτύου, όπου ο καθένας θα έχει τη δυνατότητα να παράγει υλικό και να το δημοσιεύει ανά πάσα ώρα και στιγμή, αυτό που παραμένει σημαντικό και θα συνεχίζει να ξεχωρίζει και να προσελκύει το ενδιαφέρον του αναγνώστη, είναι το «περιεχόμενο». «Στο περιεχόμενο είναι που θα επενδυθούν τα περισσότερα χρήματα και επίσης το περιεχόμενο είναι αυτό που θα αποφέρει κέρδη».
Κάπως έτσι προέκυψε και η περίφημη φράση «Content is King», με τον όρο «περιεχόμενο» να αποκτά μια ευρεία έννοια, χωρίς ωστόσο να αλλάζει η ουσία. Άλλωστε, όσες αλλαγές κι αν υποστεί το επικοινωνιακό περιβάλλον, το περιεχόμενο συνεχίζει να βρίσκεται πάνω απ’ όλα.
Αυτή τη φιλοσοφία ασπάζεται και η Whiteboard Communication. Η δική μας δύναμη είναι η δημιουργικότητά μας, η οποία στηρίζεται σε μια πολύχρονη εμπειρία παραγωγής «ιστοριών». Δημιουργικά concepts δηλαδή, τα οποία αντιστοιχούν σε διαφημιστικές καμπάνιες, μεμονωμένα μηνύματα, σύνθετα projects και κάθε είδους εκδόσεις (έντυπες και ψηφιακές). Κάθε καινούρια ιστορία για εμάς είναι μια πρόκληση, για την οποία κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος
Ο αναγνώστης της νέας εποχής είναι απαιτητικός. Ψάχνει, ανακαλύπτει, διασταυρώνει και αξιολογεί. Ο χρήστης της νέας γενιάς δεν αρκείται στην πρώτη ανάγνωση ούτε στα προφανή: Επιδιώκει να γίνει ο ίδιος πρωταγωνιστής της δικής του ιστορίας, να ξεχωρίσει και να βγει μπροστά. Αυτές τις πολλές και διαφορετικές ιστορίες επιχειρούμε να αναδείξουμε ή να δημιουργήσουμε επενδύοντας στην αλήθεια, τη γνώση και την εμπειρία.